Presentació Hub Labdoo Vilafranca - 18 d'abril de 2013

esdeveniment passat

Data: dijous 18 d'abril de 2013 a les 19:00 hores

Lloc: Biblioteca INS Eugeni d'ORS

Vols participar en un projecte d'Educació i Reciclatge?

Aquest és el teu projecte.

L'objectiu de Labdoo és recuperar portàtils en desús per a que els nens sense recursos puguin fer-los servir de nou.
Pas a Pas Labdoo

Dijous porta el teu portàtil!!

Aquest projecte pots participar directament o fer-ho a partir d'una seu Labdoo. En l'INS Eugeni d'Ors de Vilafranca pots deixar el teu portàtil, amb el teu nom i el teu correu electrònic i els nostres alumnes d'informàtica preparen el teu portàtil per enviar-lo al projecte adient. Podràs fer el seguiment d'on està i a quin projecte ha estat destinat.
Dijous vine a conèixer el projecte, i si pots, porta portàtils que ja no utilitzes.
A partir de ja, pots deixar el teu portàtil en la Biblioteca de l'INS Eugeni d'ORS en l'horari:
  • mati: dilluns, dimarts i dijous de 10:00 a 11:00 hores.
  • tarda: de dilluns a divendres de 15:30 a 20:30 hores.
La teva ajuda és molt important:
(1) Porta el teu portàtil que ja no utilitzes. Un trasto menys en casa.
(2) Els alumnes d'informàtica de l'INS Eugeni d'Ors aprenen a reparar i instal·lar portàtils. Utilitzarem sols programari lliure, la llicència gratuïta permet que el coneixement pugui arribar a tothom. Instal·larem Ubuntu, el programari d'aprenentatge Edubuntu i wikipedia.
(3) Des del centre enviarem els portàtils al següent punt de la ruta per arribar al seu destí.
(4) En la seu receptora del portàtil ensenyaran als nens a utilitzar-lo i a que puguin aprendre amb l'ajuda del teu portàtil.
(5) Quan és faci malbé, el portàtil farà el camí de tornada fins a un centre de reciclatge.

Treballant en xarxa podem estendre el coneixement, tots sumem.

Per qualsevol dubte, contacta amb Franc Rosselló, frossell@ies-eugeni.cat
Darrera modificació: dimarts, 29 octubre 2013, 18:07